Spirometry Game

Στα πλαίσια της προσωποποιημένης παρακολούθησης ασθενών και της ηλεκτρονικής υγείας (eHealth), έχει αναπτυχθεί ένα παιχνίδι για την σπιρομέτρηση παιδιών χωρίς να καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για ιατρική συσκευή.

Τα παιδιά χρησιμοποιούν το σπιρόμετρο για να φυσήξουν και να ελέγξουν με τον αέρα την κίνηση ενός αντικειμένου (π.χ. πουλιού) μέσα στο παιχνίδι. Στόχος είναι να περάσουν ένα εμπόδιο (π.χ. δέντρο) που αντιπροσωπεύει τα φυσιολογικά όρια της μέτρησης, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά κάθε παιδιού (ηλικία, ύψος, βάρος, φύλο, κ.α.). Το παιχνίδι γίνει αναλυτικές οδηγίες σε κάθε βήμα και παρουσιάζει συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα σχετικά με την επίτευξη του στόχου, αλλά και προς αξιολόγηση από τον γιατρό.

Ο επισκέπτης της έκθεσης Spirometry Game θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη συσκευή σπιρομέτρησης παίζοντας το παιχνίδι. Ο επισκέπτης θα λάβει άμεσα μηνύματα μέσα από το Tablet στο οποίο θα συνδέεται η συσκευή σπιρομέτρησης, προκειμένου να δει συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα μετά από τρεις προσπάθειες, ενώ θα έχει και την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις λειτουργίες που παρέχονται.

 

Η δράση οργανώνεται από το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΙΠΤΗΛ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ)  www.iti.gr




ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ

EU flag EU flag
«Το έργο SHERIF έχει λάβει χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα για την Έρευνα και την Καινοτομία Ορίζοντας 2020 της ΕΕ βάσει της συμφωνίας επιχορήγησης Νo. 818506».

"SHERIF has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No. 818506".