Εξοπλισμός αναβάτη μοτοσικλέτας

Η οδήγηση της μοτοσυκλέτας απαιτεί τόσο σωματική όσο και διανοητική προσπάθεια. Οι απαιτήσεις αυτές αυξάνονται από παράγοντες όπως οι δυσμενείς περιβαλλοντικές συνθήκες, με τις υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες, την βροχή ή τον άνεμο. Πέρα από την έκθεση του αναβάτη στο εξωτερικό περιβάλλον, η μοτοσικλέτα δεν προσφέρει πλήρη αεροδυναμική προστασία και περιορίζει την οδήγηση σε μια σταθερή θέση του σώματος, η οποία είναι λιγότερο άνετη, σε σχέση με ένα αυτοκίνητο, ιδιαίτερα στα μεγάλα ταξίδια με κουραστικές διαδρομές. Επιπλέον, απαιτεί συνεχή σωματική προσπάθεια για να στρίψουμε και να εξισορροπήσουμε αυξάνοντας την φυσική καταπόνηση σε διαδρομές που απαιτούνται συνεχείς ελιγμοί. Αυτοί οι παράγοντες προκαλούν σωματική κόπωση, απόσπαση προσοχής και άγχος αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος.

Η έρευνα που διεξάγεται από το ΙΜΕΤ και τους εταίρους του στο πλαίσιο του έργου ADAS & ME αποσκοπεί στη δημιουργία ενός συστήματος ικανού να παρακολουθεί την κατάσταση του αναβάτη, με ενσωματωμένους αισθητήρες βιο-σημάτων στον εξοπλισμό προστασίας του. Το σύστημα θα πληροφορεί έγκαιρα τον αναβάτη και εάν η κατάσταση καθίσταται κρίσιμη για την ασφάλεια του θα προσφέρει κατάλληλη υποβοήθηση στον έλεγχο του οχήματος.



        




ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ

EU flag EU flag
«Το έργο SHERIF έχει λάβει χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα για την Έρευνα και την Καινοτομία Ορίζοντας 2020 της ΕΕ βάσει της συμφωνίας επιχορήγησης Νo. 818506».

"SHERIF has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No. 818506".